Thursday, October 18, 2007

Trekantdrama på Jack&Jones!!!

Gina ble sett leiende hånd i hånd med John her idag. . Her er til og med bildebevis.



Bare timer før bildet med Gina ble tatt, stod JEG med John! (Legg merke til Brad i bakgrunnen. Jeg tror han er sjalu på John.) ... Gina og John! Jeg kan ikke tro det! FAEN, JOHN! VI SKULLE JO TILBRINGE RESTEN AV LIVET SAMMEN!

Dette bildet ble tatt noen få timer før jeg fant ut at de to hadde gått bak ryggen på meg.

HVA vil skje med Gina og Arma? Venner eller uvenner?
VIL Arma fortsatt ha John?
SKJER det noe med Gina og den nye, mystiske jenta?

13 comments:

Espen said...

Hahaha! Jeg kan ikke vente til neste episode, altså!

Unknown said...

Hahahahaaha!!!!!!!! JÆVLIG bra, Arms :D

Anonymous said...

bare vent til jeg kommer.

Anonymous said...

Jeg håper Arma dreper Gina i sjalusi! :D

Julie said...

oioi.. da blei det litt drama på fredagskvelden også, da gitt

ikke værst!

Anonymous said...

Det er jo firkantdrama hvis Brad er sjalu!:p

Fleurette said...

Omg, dere må fortsette å være venner... MEN ARE THE SHIT!!!!!!! haha

Anonymous said...

Drama drama.

Anonymous said...

Gina er så innmari tøs.

Arma said...

Hege: Det håper jeg også:)
Anonym: Brad er på en måte ikke helt med enda. Bare vent:)
Randi: enig:):):)

Ragnhild said...

Åja, jeg måtte ha lest denne posten for å skjønne posten som heter uke 43? Er det riktig?

Arma said...

ja, det høres riktig ut, rag

the actor said...

Har du også gitt navn på prøvedokkene deres?!