Sunday, October 21, 2007

Toast-o-mania

Jeg kom hjem. På kjøkkenet ligger det rundtstykker. RUNDSTYKKER???, tenker jeg.




Hva i alle mine dager skal jeg med de? De får jeg vel ikke puttet inn i brødristeren? hm... VI PRØVER!



Okei, det gikk rimelig dårlig. What to do now?



OH YES! En brødskive igjen!!! Tynn som ei flis, men det får holde



Okei, dere, dette er IKKE rigga (pokarspråk?)! Den bare spratt opp og la seg flat for meg. Oh, I love you too, toast



Da var det bare å finne frem osten da. Mamma sørger for at det ALLTID er nødvendige mengder med ost i huset.



Ah, der er den. Den etterlengtede ristede brødskiven med ost. It makes me happy and we want to spend the rest of our lives together

11 comments:

Mary Lou said...

Ingenting er som rista brød. I allefall ikke om morran. <3

Anonymous said...

haha Arma, du er herlig:D

Ragnhild said...

Arma<3ost<3

Unknown said...

morrabrød?

Julie said...

åhh for en rørende liten hverdagshistorie

kan noen forklare meg hva rigga betyr?

Julie said...

oi, nå tror jeg at jeg skjønte betydningen av rigga (I)

Espen said...

Haha! Artig bildefortelling, Arma! Mere, mere, mere!

Anonymous said...

digga risteren din! når vi var i london gikk vi innom en butikk som hadde uuutrolig mange fresje brødristere.

Arma said...

Espen: Takktakk, men det er rett og slett ikke mer å fortelle fra K-house denne uken.
Toro: Den er fra urban outfitter, køben. Hvis dere husker så hadde jeg bilde av en prikk lik en, bare en annen farge, på bloggen før

Anonymous said...

Ja, det husker jeg, og ja toro, de brødristerne var dritkule.

Anonymous said...

Spratt den OPP av brødristeren og landa uttafor?!? Definitivt Rigga!
Skulle jeg ønske jeg også hadde en brødrister med litt TRØKK i! Sånn at man faktisk kan fange brødskivene i lufta når de spretter opp, akkurat som på film, håhå!