Wednesday, October 10, 2007

Snok

I det siste har jeg begynt å lese bloggene til folk jeg ikke kjenner. Da føles det ut som at jeg snoker litt. Det er gøy. Anbefales. Og så har jeg begynt å skrive kortere blogginnlegg. Og jeg har faktisk begynt å skrive blogginnlegg.

Men det som er greia med at jeg leser bloggene til andre... De kan jo lese min også? Hittil har jeg prøvd å skjule bloggen min litt. Bare nærmeste vet at jeg faktisk har blogg. Eller...............?


Jeg føler meg overvåket.............................

4 comments:

Ragnhild said...

En snok er en orm/slange.

Arma said...

ja, det er meg

Unknown said...

Lurer på om mannen uttafor vinduet ditt som røyker og puster røyk på ruta mens du sover og mens du skifter til pysj har blogg?

Astrid said...

Jeg vet om bloggen din og leser den