Wednesday, October 24, 2007

Hei, dere...

Hva skal dere egentlig etter videregående?

11 comments:

Anonymous said...

Til neste år skal jeg til USA og studere. kanskje jeg blir der legere enn ett år?...

Ragnhild said...

Folkehøgskole med skrivelinje

Anonymous said...

Jeg skal også gå folkehøgskole. Jeg er enda usikker på linje og sted, men jeg er interessert i foto og/eller maling/tegning.
Jeg har lekt med tanken om å jobbe et halvt år, for så å reise (standardløsningen), men jeg har kommet frem til det at reise, det kan jeg gjøre seinere i livet. Dessuten sier de fleste som har gått folkehøgskole at det året er et av deres beste år i deres liv.

Unknown said...

Jeg skal spille poker, marrafakka!

Espen said...

HAHAHA! Pokerlinja!

Nei, jeg er veldig i tvil. Jeg kjenner nå at jeg er sjuuukt skolelei. Før jeg ble skolelei har jeg hatt Trøndertun folkehøgskole for rock i tankene, men det er i Gimse, ved Trondheim, så jeg er litt i tvil. Pauseår hadde vært utrooolig deilig óg, da.

the actor said...

Det er hemmelig, men det er skikkelig kult.
Mohaha

Julie said...

ESPEN! Jeg skal til Trøndertun på danselinja

Julie said...

forresten.. jeg visste ikke at du spilte noe instrument?

Ragnhild said...

Gitar

Espen said...

Hæ? Seriøst, Julie, skal du det!?
Dæven, det la til vekt på ja-siden, egentlig. Men ja, jeg spiller gitar. Og jeg er ikke god, men vil bli bedre.

Mary Lou said...

Jeg skal til Ringebu og lage keramikkvaser.