Thursday, September 13, 2007

Tag på last.fm

9 comments:

Ragnhild said...

Emo er sannelig hipt for tida. For ikke å snakke om EMOen Bright Eyes (eller Birght Eyes som Eveline skriver), så er blokka mi EMO også. Det står hvertfall EMO utapå den. Jeg lurer på om den river i stykker sidene inni når jeg sover om natta, og limer dem sammen igjen om morran, sånn at det ser helt vanlig ut. Hm.

Anonymous said...

Ragnhild: Kan du slutte å drite meg ut på alle mulige forum?????

Anonymous said...

det er jo JEG som er emo. Ikke birght eyes (som eveline pleier å si)

Anonymous said...

Nå begynner a Marte og nå. Jeg føler meg pirka på.
Jeg går på badet.

Arma said...

Låser deg inn? Sånn som Britt?

Espen said...

Jeg leste omtale om Jimmy Eat World (eller skal jeg si Jmmiy Eat World) en gang, der de ble omtalt som "emorockers". Herregud, jeg håper ikke jeg er den eneste som føler meg fornærma?

Ragnhild said...

Jeg har alltid tenkt på Jimmy Eat World som litt emo jeg. Akkurat som jeg tenker på deg, Espen- EMO.

Espen said...

Hva i...!? Det er det verste jeg har hørt! Ta're tilbake!

Ragnhild said...

Ok, hva enn du gjør, ikke ty til barberbladene.