Sunday, April 08, 2007

Toblerone til frokost

Standart etter reise - toblerone. Det finnes her på Kiwi også, men det er ikke like stas. Men det er altså sant, vi er faktisk tilbake. Og jeg kan telle to bein, to armer og null voldtekt. Jeg brukte mest penger den første dagen. Og så skulle jeg skjerpe meg, men... Det var da vi gikk inn på Virgin Megastore, og jeg kommer ut med ti cder i en liten pose. Ups... Det var magi der. Opp og ned og bort og til sida med fantastisk musikk. Jeg kunne sikkert kjøpt tusenvis av cder, men det skal og betales for og bæres helt hjem. Et annet magisk sted er starbucks. Vi var der tre ganger om dagen, og min favoritt var Caramel Macchiato. Den var skikkelig god. Å, gosh... På Topshop var vi også. Det var klin umulig å bevege seg inni der, for det var sikkert mange tusen andre mennesker der. Neste dag bestemte vi oss for å komme med en gang de åpnet. Og vi gjorde rett i det, for da var det myyyye bedre!
Men vaffal, noen ehe tusenlapper fattigere, noen erfaringer rikere og ny musikk som fyller rommet, nyter jeg det som er igjen av påskeferien! Kos dere mazze : )

6 comments:

Ragnhild said...

Etter å ha lest en aldri så liten oppdatering fra Londonturen, sitter jeg igjen med et aldri så lite spørsmål: Hva er toblerone?

Arma said...

det er sjokolade?!?!??!

Eveline said...

Slapp av nå Arma. Ikke sleng ordet sjokolade med en masse utropstegn og spørsmålstegn etter seg rett i fleisen på Ragnhild. Det er noe du bør vite om Ragnhild: hu har ikke vært så mye i utlandet.
Toblerone er en sjokolade, Ragnhild. Nordmenn som er i utlandet handler ofte denne sjokoladen på flyet eller i tax free'n.
Du trenger ikke værra flau, Ragnhild. Du har sett mer av Norge enn det jeg og Arma har til sammen.

Unknown said...

toble haha rone
ragn hahild

toro said...

men allikvel a. hahaha
toblerone..

the actor said...

Tusen takk for Toblerone(Sjokolade, Ragnhild, sjokolade!)frokost!
Og takker ellers for all of le gifts!
Skal nyte de leeeenge <3