Thursday, April 19, 2007

It blew me away

På jobben satt jeg rolig mens jeg skrev timeliste og spiste is. Lykkelig uvitende om vinden utenfor, steg jeg opp på min sykkel. Med sand og grus i øyne, nese og munn skulle jeg inn på Kiwi. Utenfor står det to kids og vil at jeg skal gi penger til fattige kids. Jeg sa at jeg skulle gi dem det jeg hadde igjen etter å ha vært på butikken. Jeg og pulesveisen min (skylder på vinden) kom ut, flau, over at jeg bare hadde EN krone å gi dem. Heh... Vaffal, jeg skulle videre. Nedover bakken mot Kongsberghallen kom det en bil bak meg og en bil mot meg. Mr. Vind kom også mot meg. Den slang meg nesten over autovernet og inn i et steinkratt. Men det gikk bra. Jeg gikk hjem, jeg. Nå sitter jeg inne og kjenner at huset nesten blir skeivt av all aktiviteten ute. Vinden altså...

4 comments:

Eirin said...

HAHAHAHHA! Jeg ga dem 2,50.. hæhæ

the actor said...

Jeg så de, jeg og! Jeg sa bare: "Nei, sorry".
For å være helt ærlig, syns jeg at jeg skulle FÅTT den bøssa, for jeg er nemlig jævlig fattig for tida!
Den bilen som kom mot det, var forresten meg og Anniken.

Solfrid, Kristin & Marie said...

Ler

Anonymous said...

Blåsbortdag.