Tuesday, February 13, 2007

Lille Pille

Jeg tok meg en pille

Ble sagt at da kunne jeg chille

Med prosjekter og andre lekser

Nå går det bra og jeg håper på en sekser


Eirin satt ved siden av meg

Hun virka lei

Av å ikke klare å fokusere

Mens jeg var glad for å produsere


Jeg snur meg mot henne og hun sier til meg

Mamma sa at jeg kunne få en pille av deg

Ja, det kan du få

Si ifra hvis du blir blå


Eirin sendte melding senere

Hun hadde ikke blitt penere

Men nå var det ikke noe skolestress

Det var som å ha fire ess


Fy flate, jeg er glad i pilla

Nå kan jeg legge problemene på hylla

Håper bare ikke jeg må i retten

For å ha knust asjetten


Nei, jeg har ikke knust en tallerken

Man blir ei pen av det?

Glem det, fantasien begynner å renne ut

Skulle vel bare mangle om jeg begynte å rime om Knut?


9 comments:

Ragnhild said...

Et bra dikt fra ei bra jente.

Eveline said...

HAHAHAHA, JEG ELSKER DEG, JEG.

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

Anonymous said...

ha

Anonymous said...

ok, nå sluttet jeg å le.. Bare ett spørsmål. Hva skjedde med å ikke si dette til så mange?? :P <3<3

Arma said...

det som skjedde var at jeg begynte å dikte. og jeg gav til deg fordi du er som meg. ingen andre er som meg og deg

Anonymous said...

..for dere er nemelig best(utropstegn)!

Anonymous said...

Utrolig bra dikt arma!! Fortsett å gi eirin piller, hun trenger det =)

toro said...

jeg får vondt.