Thursday, February 22, 2007

Av og til blir jeg så glad at jeg spyr

Nå er det lenge siden jeg har blitt så glad at jeg har spydd/holdt på å spy. Det er synd. Selv om jeg hater å være kvalm, elsker jeg å være lykkelig. Og det er det som er viktig. I det siste så har jeg bare tenkt på det som er ille. Nå er det andre boller. Dette er ting som gjør meg lykkelig nå

- To fantastiske jenter skal møte en fantasisk jente på et helt annet sted på kloden
- Noen har møtt mange kjendiser
- At bollemiks smaker dritgodt
- Tenke at man faktisk lærer noe av leksene sine
- Hvis man har et mareritt, så tenker jeg at det er jo bare fint at jeg ikke har det sånn i virkeligheten
- Hjelpe de som har mye å gjøre
- Det er Home&Away idag! : )

jaja, det var alle mine happytanker for nå. Nå laster jeg ned Amelié. Den skal jeg se uten tekst.
Kanskje jeg spyr. Av glede.

6 comments:

Ragnhild said...

Noen ganger blir jeg også så glad. I går så jeg Weebl & Bob synge SexyBack i sin versjon "Pastry Back." Den var bra..
Du får komme på skolen i morra (:

Eveline said...

hvorfor står ikke;
- hvittingfoss tur
på lista??????

Solfrid, Kristin & Marie said...

En ting til å sette opp på lista:
- 17 dager til jeg skal til budapest med min vakre venninne(A)

toro said...

derfor du ikke var i fransken i dag, og engelsken.

Arma said...

HEIHEIHEI, det kan komme flere glad-lister, dere!
Toro, jeg var syk. Jeg er syk

the actor said...

Jeg veit hvem som møtte mange kjendiser (A)