Saturday, January 27, 2007

Nå må jeg få ut fingern og skrive et nytt innlegg.

Det spiller egentlig ingen rolle hva jeg skriver nå, bare jeg skriver noe.

Du veit at man begynner å grine når man skjærer løk? Ja, Anita har funnet en tommelopp løsning på dette problemet!














Og her kan man se hva som skjer hvis man ikke grer barten. Man får rett og slett en dread på overleppa






Dette er vel kanskje bare en midlertidig blogg frem til jeg får inspirasjon! Imorgen skal jeg kanskje på messe og der ser jeg vel endel rare ting.

5 comments:

Ragnhild said...

Jeg må vise det dreadbildet av Kristin til pappa, og spørre om han og kan lage dread med barten.

toro said...

dame med bart.

Unknown said...

Det er bare meg som klarer det

Arma said...

EHE, den messa er jo ikke denne helgen. fuck it

Solfrid, Kristin & Marie said...

Du! Skal du på messe neste helg? Du får få med deg massemesseprøver til meg da;)<3 hihi!