Monday, August 27, 2007

No title

Faen, dere. Ikkesant, blogg er egentlig moro. HVIS noen leser og kommenterer. Men det krever vel kanskje at jeg skriver opptil FLERE ganger i løpet av en måned. Gosh, nei, det klarer jeg ikke. Har ikke nok å si. Jo, jeg har nok å si, men ikke nok å skrive. Jeg så at Espen har linket til min blogg. Da følte jeg at jeg måtte skrive noe. Så... Her er jeg. Uten noe å skrive. Føler at ingen leser det uansett. Kanskje jeg skal slutte med blogg? Eller har jeg egentlig sluttet? Jaja, sees i det virkelig liv - msn. Right, piss/k-girl/kristintin?

6 comments:

Unknown said...

FO SHOOOO MARRAFAKKKAAAA!!!!!!

JEG LESER BLOGGEN DIN!!!!!

Espen said...

Hahaha!
ORD (word, altså...)

Anonymous said...

JEG OGSÅ!!!!!!!!

Ragnhild said...

Ord til din mor

Unknown said...

miss anonymous not so anonymous any longer!

Arma said...

HEIHEIHEIHEIHEI. ??? Dette kom som et sjokk. Faen.